Kahkaha

Süper

Kürekli Şelalesi

Ana Sayfa » Doğa & Seyehat » Kürekli Şelalesi

Bu gün ki gezimiz Kürekli Şelalesi’nde olacak. Kürekli Şelalesi , Suuçtu Şelalesi olarak da bilinir. Yeşil Bursa ilimize bağlı gezilip görülecek yerlerden biridir. Ayrıca Kürekli Şelale’si Mustafakemal Paşa ilçesinin su ihtiyacını da karşılamaktadır. Şelalenin yakınlarında herhangi bir yeme içme alanı bulunmuyor fakat çalışmalar devam ediyor. Bu sebeple gitmeden önce yiyeceğinizi hazırlayıp gitmeniz sizin faydanıza olacaktır.

Yola çıkmadan önce hazırlıklarımızı yaptık. Gerekli adet edevatları çantamıza ekledik. Yola çıkacağımız tarihi Şubat ayının 7’si olarak belirledik.. Saatler bir karlı bir şubat sabahı 08:10’u gösterirken, bütün ekibimiz kent meydanında toplandı.

Uzun bir yolculuk sonrası acıkan ekibimiz ile yaklaşık yarım saat sonra, Cumalıkızık’da köy kahvaltısı yaptık. Kızarmış ekmek ve çay ile devam eden kahvaltımız 09:15 gibi sona erdi. Yola çıkma vaktimiz geldi.  Yürüyüşümüze başladık. Cumalıkızıktan Kürekli Şelale’sine kadar var olan bi patika yolu mevcut. Bu patika yolundan hiç sapmadan devam ederek şelaleye ulaştık. Aralıksız patika yolunu takip ettiğimiz için mola verme ihtiyacı duyduk. Burada yaklaşık yarım saat mola verdik. Mola sırasında ekibimizdeki arkadaşlar ile orada hali hazırda aktif olan yangın gözetleme kulesine çıktık. Buradan şelalenin eşsiz manzarasına şahit olduk.

Yürüyüşümüze devam ettik, aralarda mola verdik ve saatler 15:00 iken Aral alabalık tesislerinde kendimizi bulduk. İkinci molamızı burada verdik. Ekibimizin saat 17:00’a kadar tekrardan kent meydanına dönmesi gerekiyordu. Fakat burada hep birlikte ikinci yemeğimizi yedik. Yorulan ekibimiz burada yorgunluklarını attı. Tekrar hazırlıkları yaptık ve araçlar ile yola çıktık. Saatler tam 17’yi gösterdiğinde kent meydanında toplandık. Kürekli Şelale’si gezimiz ve faaliyetimiz burada sona erdi.

Bilgi ve görseller Nizam Mehmetoğlu Nilüfer Doğa Sporları

• SOSYAL MEDYADA BİZSitemizin sosyal medya hesapları

ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER

RASTGELE İÇERİKLER

Kürekli Şelalesi Uludağ Küçük Zirve’sine Yürüyüş Vestel Venus Z10 Kışa Özel En Güzel İmitasyon Kürk Kombinleri Yüksek mi Yüksek: Bolivya Metristepe Anıtlarına Yürüyüş 2018 Erkek Modası