Kahkaha

Süper

Uludağ Küçük Zirve’sine Yürüyüş

Ana Sayfa » Doğa & Seyehat » Uludağ Küçük Zirve’sine Yürüyüş

Nilüfer Doğa Sporları Kulübü olarak bu günkü gezimiz Uludağ Küçük Zirvesi. Abbasi Turizm ile gitmeyi planladığımız geziye toplamda otuz kişi katıldı. Faaliyet sorumlumuz Ömer Bayraktar ile yola çıkma tarihini 14 şubat 2015 olarak belirledik. Saat sabah 08:00 ‘ da kent meydanında bütün ekibimiz toplandık. Buradan kiraladığımız araçların hareket etmesiyle yolculuğumuz başladı. Yürüyüşe başlamadan önce Uludağ Jandarma Karakolu’ndan izin alınması gerekiyordu. Kent meydanından başlayan rotamızın ilk durağı Uludağ Jandarma Karakolu oldu. Yaklaşık bir buçuk saat sonra karakolun önündeydik. Gerekli izinleri buradan aldık. Alınan izin çerçevesinde Uludağ Küçük Zirve’ye çıkabilecektik.

Cem Doğanlıay liderliğin de yürüyüşümüz başladı. Rotamız, acemi caydıran yokuşunda devam ediyordu. Ekibimizde artçılık görevini yerine getirmek üzere Orhan Aydın seçilmişti. Biz Uludağ Küçük Zirve’ye tırmanırken ekibimizden iki kişi de büyük zirveye tırmanmak için ayrı izinler aldılar ve onlar büyük zirveye doğru hareket ettiler. Geriye yirmi sekiz kişi kaldık. Bunun yanında acemi caydıran yokuşunda bir aksilik yaşandı ve rehberimizin ayağına kramp girdi. Bu sebeple rehberimiz Murat Cem Doğanlıay ile yanında iki kişi geri dönmeye karar verdiler. Geriye toplamda yirmi beş kişi kaldık. Eski rehberimizin yerini Haydar Bozada aldı.

Zaman ilerledikçe küçük zirveye daha da yaklaşıyorduk. Fakat rakım arttıkça rüzgarda etkisini sert bir şekilde gösteriyordu.Yanımıza doğru ekipmanları almadığımızdan dolayı, rüzgar bizi geriye itiyor, sorunlar çıkartıyordu. Küçük zirveye çok az bir mesafe kalmışken geri dönmeye karar verdik. Rüzgar ve ekipmansızlık bizleri yordu. Saat 15:30 u gösterdiğinde Gençlik ve Spor Bakanlığına geldik. Burada mola vermeye karar verdik. Saat 17:00 ‘ da araçlar kent meydanına hareket edecekti. O zamana kadar burada kalmayı tercih ettik. Saatler 17:00’ı gösterdiğinde, araçlarla kent meydanına ulaştık ve faaliyetimiz burada sonlandı.

Uludağ Küçük Zirve’sine Yürüyüş - Yorumlar

• SOSYAL MEDYADA BİZSitemizin sosyal medya hesapları

ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER

RASTGELE İÇERİKLER

Kürekli Şelalesi Ruh Sağlığımız In what way the emerging technologies and the Online Storage Areas can be valuable for our lives and doing business Aksesuar Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli? Pasaporta bile gerek yok: Gürcistan! Alışveriş Bağımlılığı da Artık Devlette Bünyesinde Tedavi Ediliyor! Kansızlık Mide ve Bağırsak Kanserinin Habercisi